4 Kasım 2013 Pazartesi

Rimmel Match Perfection Foundation ve L'oreal Paris Pure Zone Yüz Temizleyici..

Şimdi size bu iki ürün hakkında bilgi vereceğim..
Uzun zamandır garnierin yüz temizleme jelini kullanıyordum.Yüzüm biraz yağlı bi yapıda.
Bu yüzden daha temiz tutmak gerekir kuru ciltlere oranla.
Watsonstan indirimdeyken 15 tlden %50 gibi bi indirimle 7-8 tlye aldım.
3-4 haftadır kullanıyorum ama memnun kalmadım açıkçası.
Sivilcelerin çıkmasını önleyen bi ürün diye almıştım ve halen çıkmaya devam ediyor maalesef ki.
Bu yüzden bitince yeniden almayı düşünmüyorum.

Gelelim fondotenimize,çok iyi kapatıcılığı olacağını zannederek almıştım.
Yapısı bi hayli sıvı,yağlı ciltler için pek uygun bi ürün değil.
Flormarın match serisi daha iyiydi benim cildime göre.
Bunu sürünce sadece cildim nemleniyormuş gibi kapatıcılığı orta derecede bile sayılmaz.
Kuru ve karma ciltler için ideal bir ürün olabilir..
Bunu da indirimdeyken 10 tlye almıştım.

Bidahaki yazımda görüşmek üzeree..


0 yorum:

Yorum Gönder