13 Nisan 2014 Pazar

PALETTE PAPATYA İLE OMBRE SAÇ DENEYİMİM..

Ombre saçlar bildiğiniz üzere çok moda ve güzel geçişler yapılınca çok güzel ombreler çıkıyor ortaya.
Ben Lorealin ombre saç boyasını alacaktım fakat saçı çok yaktığını duydum.
Zaten sadece uçlarına ve diplere hafif bi ışıltı katmayı düşündüğümden Palettenin papatya sarısını aldım watsons'tan.
Ben pek saç boyamayı beceremem o yüzden ikizim Cemre'ye boyattım çok marifetlidir kendisi :D
Belki tam istediğim gibi olmadı ama saçlarımı iyi açtı boya.Yarım saat kadar beklettim 1 saat bekletsem daha çok açılırdı ama saçlarımın yıpranmasını istemedim.
Sonuç bu şekilde :)


Saçlarımın uçları gördüğünüz gibi kırık kaynıyor boya yıprattı biraz da.:/
Saçlarımın dalgalı hali ise bu şekilde filtre yok.
Sonuçtan memnun kaldım ben umarım siz de beğenmişsiniz.(:







3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) zemin rengi kahverengi ne çok koyu ne de çok açık olan kahvelerden :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil