11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler Günü İndiriminden Aldıklarım (Watsons,Gratis)


Merhabalar
Bu ara bloguma uğrayıp bişiler paylaşmak hoşuma gidiyor,inşallah böyle gider de yeni yazılarla karşınızda olurum :)
Her neyse; ben bugün indirimin son gününe yetiştiiim.Her şeyimi son ana son güne bırakmak zorundayım sanki :D
Dün instagramda Garnier bb krem mi Maybelline mi diye sordum sağolsun blogger arkadaşlar yardımcı oldu.
Özellikle de canımm misspoine uzun uzun yorum yapıp anlattı burdan tekrar teşekkür ediyorum ona :*
Her ne kadar dışarı çıkasım gelmese de indirimi kaçırmak istemedim.
İhtiyacım olan pek bişi yoktu açıkçası sadece bb kremim bitiyor diye yeni bir şey alayım dedim.
Watsonstan Garnierin yağlı ve karma ciltler için olan bb kremi aldım.Fiyatı normalde 22 küsür bu arada indirimli 13 küsüre geldi.Light olan rengi baya bir açık ama kardeşim denedi ve teninde gayet iyi durdu.
Zaten kardeşimle ten rengim neredeyse aynı.Kardeşim dediğime bakmayın ikizim oluyor kendisi,her neyse :D
Watsonstan çıkıp Gratis'e girdim sonra standlarda kendimi kaybettim resmen bütün her şeyi mıncıkladım :D
Wet N Wild'de gelmişti rujlarını ,farlarını inceledim biraz çook güzeller almam lazım en kısa zamanda.
Gratisten City Color far paleti almıştım neredeyse bitmek üzere diye bugün bi tane daha aldım.
Fiyatı da çok uygun indirimli 3 TL.Bi de emily dudak kalemi aldım eve gelince tabi hemen denedimm rengine bayıldım diyebilirim.Yeni yazı olarak dudak kaleminden bahsedeceğim zaten.
 Benim indirimden aldıklarım bu kadardı..Sizler neler aldınız ?



0 yorum:

Yorum Gönder