8 Mayıs 2014 Perşembe

Elite After Fixator Makyaj Sabitleyici ve Catherine Arley Dipliner Alışverişim

Merhabaa (:
Uzun zamandır makyaj sabitleyici arayışı içerisindeydim, Elite kozmetiğin bu makyaj sabitleyicisinin netteki yorumlarını okuduktan sonra aldım.

Süvari kozmetik'te bulabildim ,nette de satışı var ama kapıda ödeme imkanı yok maalesef..Havale ve kredi kartı ödemesi mevcut.

Ürünün vaadettikleri : Makyajınızı sabitler ve uzun sure dayanmasını sağlamak üzere film tabakası oluşturur. 
Cildin hava almasını engellemez.
Terleme halinde ellenmediği takdirde etkisi devam eder. 
İçeriğindeki papatya cildi rahatlatır ve istediğiniz sürece makyajınızı ilk anki tazeliğinde ve her an canlı kılar.

Benim yorumlarıma gelicek olursak eğer; 
Makyajımı yaptıktan sonra yaklaşık 30 cm uzaklıktan yüzüme sıktım ve anında suratımda bi ferahlama oldu.
Kokusu olmayan bi ürün değil,biraz kolonya gibi bi kokusu var ama rahatsız etmedi beni.
Makyajımın kalıcığını arttırdı ama beklediğim kadar değil.Yine de bozulma oldu maalesef..
Cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için gün içinde parlama oluyordu parlamayı baya bi azalttı.
Makyajımı hiç tazeleme gereği duymadım.
Fiyatı ise 21-22 tl arası.
Çok fazla beklentiniz yoksa,sadece yüzüm ferahlasın parlamasın diyorsanız tavsiye ederim.

CATHERİNE ARLEY DİPLİNER


Bu dipliner'ı instagramda gördüm ve merak edip aldım açıkçası.
Uzun zamandır maybelline gel eyeliner'ı kullanıyorum ve matlığı dışında gerçekten çok çok memnunum.
Kalıcılığı harika saatlerce gözümden silinmiyor akmıyor severek kullanıyorum.
Ben bu dipliner'ı gel eyeliner'dan sonra siyahlık, ıslaklık versin diye kullanıyorum.
Tek başına kullanıldığında yeterli bulmadım açıkçası.
Sürümü kolay bi ürün.Fiyatı ise 8 tl ben indirimden 5,90'a aldım.



İnstagramdan beni takip edebilirsiniz: İnstagram
Bidahaki yazımda görüşmek üzere :)

0 yorum:

Yorum Gönder