29 Mayıs 2014 Perşembe

GARNİER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ




































Merhaba,bu yazıyı biraz geciktirdim çünkü bi süre deneyip yorumlarımı yapmayı düşündüm :)
Bildiğiniz üzere cilt bakımı için yüz temizleme jelleri çok önemli .Cildimizi derinlemesine temizlersek daha sağlıklı bir cilde sahip oluruz.Makyajdan önce de cildi temizlersek makyajımız daha güzel olur :)
Ben şu ana kadar 4-5 tane yüz temizleme jeli kullandım ama hiçbirinin yazısını yazmadım bununla bir başlayayım diğerlerini de yorumlama fırsatım olucak inşallah.

Öncelikle şunu belirtiyim bu jel karma ve yağlı ciltler için uygun.

Ürünün tanıtımında bunlar yer alıyor:
Cilt Tipi
Karma, Hassas ve Yağlı ciltler için uygundur.
Ürün Özellikleri
Yağlanmayı kontrol altına alır.
Gözle görünür şekilde matlaştırır ve gözenekleri sıkılaştırır.
Arındırıcı özelliğe sahip moringa özü ile zenginleştirilmiş ardındırıcı temizleme jeli, sebum fazlasını ve cildinizdeki kirleri temizler.
Ürün Kullanımı
Nemli yüzünüze günde iki defa uygulayınız. Özellikle alnınıza, burnunuza ve çenenize masaj yaparak tüm yüzünüze uygulayınız ve durulayınız.Göz çevresine temasından kaçınınız.
Ürün Avantajları
Köpüren jel temizleyici hafif ve taze bir koku bırakır.






















Benim yorumlarıma gelicek olursak; evet cildi matlaştırıyor ama gözenekleri sıkılaştırıyor mu daha emin olamadım.
Belki uzun sürelik kullanımda bu artısını görebilirim :)
Kokusu gerçekten çook güzel yeşil çay özlü mis gibi bi kokusu var.
Yapısı diğer jellerden farklı su gibi ama su kadar akışkan değil tabi.
Ürünü elime koyarken fazladan geliyor maalesef fazla sıvı olduğu için.
Minicik bi damla şeklinde aldığımda bile çok güzel köpürüyor.
Kısacası ben bu jeli sevdim! :) Karma yağlı ciltler için gerçekten uygun.
Fiyatı da 12-13 TL civarı bir şeydi.Watsons'tan ya da  Gratis'ten temin edebilirsiniz..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Benim cildimde pul pul dökülmelere neden oldu ama herkes için farklı reaksiyon gösterebilir tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipinize uygun değildir büyük ihtimal :)

      Sil