14 Mayıs 2014 Çarşamba

SOMA..

Haberleri izledikçe ağladım içim yandı.Benim bile bu kadar canım yandıysa ölenlerin yakınları ne haldedir..
Zaten bu olay yeterince canımı sıktı bi de bazı bloggerların bi şey yokmuş gibi paylaşım yapmaları beni delirtti resmen.
Bazısı da satış yapıyor sayfasında,bazısı selfie çekiyor koyuyor.Hey Allahım sabır ver !

Dualarımız Soma ile inşallah kurtulanların sayısı artar.Allahım yardım et onlara..
Gereken önlemler alınsaydı bunlar hiç olmazdı. :(
Bi de başbakan ve yandaşları kader diyor madem kader niye binlerce korumayla geziyorsun?
Madenden işçiler çıkarılıyor bakanlar dikilmiş izliyorlar,nolur yanlarında dursan bi omuz versen nolur ha?
İnsanlıktan yoksun insanlar ülkenin başında ya yazıklar olsun ne diyeyim.
Allahım sen yardım et onlara,insanlardan fayda yok..



0 yorum:

Yorum Gönder