1 Temmuz 2014 Salı

Alix Avien 159 Numara Simli Oje

Merhabalar :)
Yine oje swatchıyla karşınızdayım sık sık oje değiştiriyorum bu ara.
Hatta şu an parmaklarımda başka bir oje var,e tabi üşengeçlik te olduğu için daha şimdi yazabiliyorum yazıyı :)
Bu ojeyi baya önceden alıp nedense sürmemiştim simli ojeleri çok sevsem de, tek katta rengini hiç vermediği için kullanasım pek gelmiyor açıkçası.
Ama bunun rengi öyle tatlı kiii 3 kat atıp uğraştım sonuç harikaa.
Işıl ışıl simleri olan bi oje <3
Filtresiz hali bu şekilde ama daha canlı bi renk aslında.
Işıkta rengi daha tatlı oluyor :)
Tek sevmediğim tarafı ise bi gün sonra soyulmaya başlaması oldu..
Kuruma hızı gayet iyi fırçası güzel memnun kaldım bu ojeden :)
Ben rengini ve simlerini çok sevdim.Peki siz beğendiniz mi ? :)
Alix avienin ojelerini beğeniyor musunuz ? Memnun kalmadığınız bi oje markası mı yoksa?
Benimle paylaşırsanız mutlu olurum <3




SEVGİLER




İnstagram:http://instagram.com/mrveakgn
Twitter:https://twitter.com/MrveAkgn
mail:mrvakgn@windowslive.com



0 yorum:

Yorum Gönder